Szervezeti felépítés

Az új önkormányzati törvény rendelkezéseinek megfelelően 2013. január 1. napjával Csárdaszállás, Gyomaendrőd és Hunya önkormányzatai közös önkormányzati hivatalt hoztak létre Gyomaendrődi székhellyel. A korábbi önálló csárdaszállási és hunyai polgármesteri hivatalok a gyomaendrődi székhelyű önkormányzati hivatal kirendeltségeiként működnek a jövőben.
 

Hunya és Csárdaszállás Községek Önkormányzatainak Képviselő-testületei 2012 decemberében kinyilvánították, hogy a 2011. évi CLXXXIX tv.  (továbbiakban: Mötv) 84. § (1) bekezdésében meghatározott feladatok ellátására Gyomaendrőd Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatalát bízzák meg 2013. január 1-től, határozatlan időre. Gyomaendrőd Város Önkormányzata a megbízást elfogadta. 
Az együttműködő önkormányzatok a közös hivatal megnevezését és székhelyét 'Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal 5500 Gyomaendrőd, Selyem út 124.' tartalommal fogadták el. Abban is egyetértettek, hogy a Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal keretében, 5621 Csárdaszállás, Petőfi út 17. és 5555 Hunya, Rákóczi út 19. alatt kirendeltségeket működtetnek.

 

Megállapodás a közös önkormányzati hivatal létrehozásáról (PDF) 

A Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata - tervezet (PDF) 

A Gyomaendrődi Közös Önkormányzati Hivatal Szervezeti szervezeti felépítése (PDF)